Jakie propozycje ze świata etykiet warto rozważyć, aby skutecznie wypromować swój produkt?
Wybierając sposób znakowania produktów oddawanych do sprzedaży, należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Duże znaczenie ma etykietowanie, które powinno spełniać szereg wymogów – zarówno dotyczących jakości wizualnej, jak i wartości merytorycznej. Sprawdź, jakie muszą być nowoczesne etykiety i jakie ich rodzaje masz do wyboru!
Etykiety na produkty – te rodzaje warto wziąć pod uwagę
Chcąc mieć pewność, że sprzedawane produkty będą zachwycać nie tylko jakością, lecz także estetyką, należy zadbać o ich ładne i stylowe oznakowanie. Współczesny świat etykiet ma do zaoferowania zróżnicowane propozycje, wśród których warto zwrócić uwagę na etykiety:
- samoprzylepne – sprawdzą się, jeśli znakowane mają być butelki czy słoiki, pudełka kartonowe i inne opakowania o gładkich ściankach,
- otwórz-zamknij – świetnie nadają się na chusteczki nawilżane i produkty suche, takie jak makarony, kasze oraz płatki śniadaniowe. Nie tylko zdobią, lecz również zabezpieczają zawartość przed wysychaniem,
- zapachowe – wykorzystuje się je przeważnie w branży kosmetycznej i chemii gospodarczej. Zawierają mikrogranulki uwalniające wybrany aromat,
- typu peel-off – to sposób na umieszczenie dużej ilości informacji na małym formacie. Są wielostronicowe i pozwalają zmieścić wiele istotnych danych,
- odzieżowe – to propozycja dla producentów ubrań, którzy chcą, aby klienci szybko i bez trudu identyfikowali ich wyroby.
Etykiety na produkty – ich jakość ma znaczenie
To właśnie od jakości etykiet zależy wrażenie, jakie produkt wywoła w kliencie. Rozpoznawalność ma znaczenie, ponieważ odbiorcy chętniej sięgają po wyroby znanych marek, mają bowiem do nich większe zaufanie, a wybieranie sprawdzonych producentów daje im poczucie, że dokonują trafnych zakupów. Warto zatem zadbać o staranne oznakowanie swoich artykułów – to inwestycja w marketing, która się opłaca.