Jakie propozycje ze świata etykiet warto rozważyć, aby skutecznie wypromować swój produkt?

Jakie propozycje ze świata etykiet warto rozważyć, aby skutecznie wypromować swój produkt?

Wybierając sposób znakowania produktów oddawanych do sprzedaży, należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach. Duże znaczenie ma etykietowanie, które powinno spełniać szereg wymogów – zarówno dotyczących jakości wizualnej, jak i wartości merytorycznej. Sprawdź, jakie muszą być nowoczesne etykiety i jakie ich rodzaje masz do wyboru!

Etykiety na produkty – te rodzaje warto wziąć pod uwagę

Chcąc mieć pewność, że sprzedawane produkty będą zachwycać nie tylko jakością, lecz także estetyką, należy zadbać o ich ładne i stylowe oznakowanie. Współczesny świat etykiet ma do zaoferowania zróżnicowane propozycje, wśród których warto zwrócić uwagę na etykiety:

  • samoprzylepne – sprawdzą się, jeśli znakowane mają być butelki czy słoiki, pudełka kartonowe i inne opakowania o gładkich ściankach,
  • otwórz-zamknij – świetnie nadają się na chusteczki nawilżane i produkty suche, takie jak makarony, kasze oraz płatki śniadaniowe. Nie tylko zdobią, lecz również zabezpieczają zawartość przed wysychaniem,
  • zapachowe – wykorzystuje się je przeważnie w branży kosmetycznej i chemii gospodarczej. Zawierają mikrogranulki uwalniające wybrany aromat,
  • typu peel-off – to sposób na umieszczenie dużej ilości informacji na małym formacie. Są wielostronicowe i pozwalają zmieścić wiele istotnych danych,
  • odzieżowe – to propozycja dla producentów ubrań, którzy chcą, aby klienci szybko i bez trudu identyfikowali ich wyroby.   

Etykiety na produkty – ich jakość ma znaczenie

To właśnie od jakości etykiet zależy wrażenie, jakie produkt wywoła w kliencie. Rozpoznawalność ma znaczenie, ponieważ odbiorcy chętniej sięgają po wyroby znanych marek, mają bowiem do nich większe zaufanie, a wybieranie sprawdzonych producentów daje im poczucie, że dokonują trafnych zakupów. Warto zatem zadbać o staranne oznakowanie swoich artykułów – to inwestycja w marketing, która się opłaca.